Wednesday 6 October 2010

mesin jahit tepi saya bermasalah lagi!!!




inilah mesin jahit tepi saya yang bermasalah tu. entah apa kena semalam, masa buat jahitan tepi tiba-tiba je jahitannya bermasalah...dari cantik terus jahitan lari-lari. puas konik sana-sini, akhirnya jahitan ok semula tapi tak lama lepas tu jahitan rosak lagi. kali ni lagi teruk benang asyik berserabut dan putus. adoiiii...tension betullah. bila saya bersemangat nak buat kerja, disitulah si mesin ni keluarkan pening-pening lalatnya!!!

3 comments:

  1. mesin jahit singer ke?
    saya pon guna mesin singer.. mmg dah selalu jugak meragam. ingat nak panggil org baikilah.. kalau duduk KL saya ada contact nii.. kawan2 kata ok.. tp saya baru nak try

    ReplyDelete
  2. hmm...hai...bleh tau jenama ape awak pakai? td pegi survey gak mesin jahit tepi singer...yg biase2 utk jahit sdiri...ok ke eh? TQ

    ReplyDelete
  3. ayyoo...baru bace...hehe...singer ke? hmmm...tp xla teruk sgt kan? ape lg jenama yg ade ye?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...