Thursday 27 October 2011

untuk mereka yang follow blog saya

terima kasih banyak2 pada yang berkunjung di blog saya ni. tak sangka blog jahitan saya ni ada juga pengunjungnya. terima kasih juga pada kawan2 blogger yang sudi follow blog saya ini. bagi yang sertakan url blog di shoutbox atau kotak komen, saya sudah pun follow blog kawan2 semua.

cuma ada beberapa blog rakan2 lain yang saya tak dapat follow sebab tak ada tinggalkan pesan di shoutbox. di followers list saya pula tidak ada pautan untuk ke blog mereka. jadi saya tak dapatlah follow blog mereka tu.

jadi pada siapa2 yang saya belum follow blognya tapi dah follow blog saya...silalah tinggalkan url blog anda di shoutbox atau di kotak komen entry ini. nanti saya akan jenguk blog dan follow sekali. di bawah ni antara rakan2 yang saya tak dapat jejak tu. (sebab pautan blog tiada) sila tengok satu2, mana tau anda ada kat situ...hehehe


























kepada yang nak letak link pautan dlm list followers tu,
sila tengok panduannya di blog comel ini

anda juga boleh follow terus blog adik comel tu
jangan lupa klik ok
hehehe

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...